ما با هم یک خانواده ایم

درخواست همکاری

تلاش های بی وقفه متخصصین این مجموعه، موضوعات دانش بنیان متعددی را پایه گذاری کرده است، از آنجا که این موضوعات بالغ بر ده ها مورد می باشد، سرمایه گذاری  برای به ظهور رساندن تمامی آن ها هم اکنون از توان مالی  این مجموعه خارج است.

عضویت علمی​​​​​​​

چنانچه تمایل به همکاری علمی با مجموعه ما را دارید ضمن توجه به این نکته که حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای در رشته های علوم پایه، مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی می باشد، لطفا فرم ذیل را تکمیل فرمایید.
به غیر از شرایط فوق، از افرادی که دارای توانمندی خاص و یا ثبت اختراع هستند فارغ از مدرک تحصیلی نیز دعوت به عمل می آید.

تمایل به سرمایه گذاری

چنانجه شما تمایل به سرمایه گذاری در موضوعات دانش بنیان این شرکت  دارید، این آمادگی وجود دارد که توضیحات لازم برای چگونگی و میزان سرمایه گذاری ،نرخ بازگشت سرمایه و سود را در قالب  یک پیش طرح اولیه تهیه تا در  صورت توافق، طرح مهندسی آن به شما ارائه  و پروژه آماده راه اندازی شود.لازم به ذکر است که این امر مشروط به توان سرمایه گذاری اولیه ای است که باید قابل اظهار باشد.
در صورت تمایل فرم ذیل را تکمیل فرمایید.​​​​​​​

پروژه مشترک

این شرکت در خصوص ارائه مشاوره و طرح نظرات تخصصی راجع به ارتقای امور مختلف با پایه ی دانش بنیان به واحد های صنعتی دارای بخش تحقیق و توسعه اعلام آمادگی می کند. در صورت تمایل به این امر شما میتوانید فرم ذیل را ثبت و درخواست همکاری را تکمیل فرمایید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل شود.​​​​​​​

ارسال

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

ارسال

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

ارسال

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.